ÜGYFÉLKAPCSOLAT OCTOPUS ­ okosrendszerrel

az ügyfélélmény tovább fokozható

Ügyfélkapcsolat az emberi hang erejével – komplex, többcsatornás okos szolgáltatásunkkal drasztikusan növelheted üzleti sikereidet. Automatizáld költséghatékonyan a sales és az ügyfélszolgálat lépéseit. Mire használhatod:

  • telefonos és online ügyfélszolgálat
  • telemarketing
  • leadgenerálás, telesales
  • ügyfél-elégedettség mérés
  • piackutatás
  • közvélemény-kutatás
  • követeléskezelés

Egyetlen rendszer, számtalan megoldás

ügyfélkapcsolat az Octopus rendszerrel

Kreatív értékesítés-támogatás

Az okosSms-ek, chatbot-üzenetek megnyitási aránya 87%.

Ha telefonon már elérted ügyfeledet, a beszélgetés után küldd el neki SmartSMS-ben az ajánlat oldalára irányító hivatkozást. Címzettje a megnyitás után a linkre kattintva máris tovább nézelődhet.
“Kedves [név], örülünk, hogy telefonos wellness ajánlatunk felkeltette érdeklődésedet. A további részletekért kattints a traveltime.hu/lastminute oldalra.”

Az okosSms-ek, chatbot-üzenetek megnyitási aránya 87%.

Ha telefonon már elérted ügyfeledet, a beszélgetés után küldd el neki SmartSMS-ben az ajánlat oldalára irányító hivatkozást. Címzettje a megnyitás után a linkre kattintva máris tovább nézelődhet.
“Kedves [név], örülünk, hogy telefonos wellness ajánlatunk felkeltette érdeklődésedet. A további részletekért kattints a traveltime.hu/lastminute oldalra.”

Kreatív értékesítés-támogatás

Octopus ügyfélkapcsolat

Ügyfélelégedettség-mérés

Kérj visszajelzést termékeiről vagy szolgáltatásairól SmartSMS-ben

A linkkel vásárlóidat és ügyfeleidet egy egyszerű kérdőívet tartalmazó weboldalra vezetheted, vagy egyenesen az SMS-ben kérdezheted meg véleményüket.
“Oszd meg véleményedet szolgáltatásunkról. Szeretnénk, ha azt kapnád, amit elvársz.”

Ügyfélelégedettség-mérés

Octopus ügyfélkapcsolat

Akciós ajánlatok küldése

Építs telefonos adatbázist is

Sok esetben már eleve megkapod a telefonszámát az ügyfélnek. Ha mégsem, itt az ideje begyűjteni! A legjobb ajánlataidat pedig küldd SMS-ben – mondjuk egy kuponkódot, a születésnapján. Bennsőséges, akár a kapcsolat, amit szeretnél kialakítani.

Akciós ajánlatok küldése

Octopus ügyfélkapcsolat

Emlékeztető küldése, időpont megerősítése

A törődés exkluzív

Ha okosSMS-ben küldesz emlékeztetőt, olyan részleteket is megoszthatsz, amik 160 karakterben egyébként nem férnének el: címet, időpontot, térképet vagy éppen a találkozó részleteit.
“Várjuk rendelésünkön szerdán, 14.00 órakor. Kérjük, kattintson az egeszsegpont.hu/ugyfel linkre, és olvassa el, milyen leleteket kell magával hoznia.”

Emlékeztető küldése, időpont
megerősítése

Octopus ügyfélkapcsolat

Törzsvendégek, régi páciensek,
vevők mozgósítása

Kommunikálj

Küldj értesítést új termékeidről, szolgáltatásaidról a korábban már regisztrált vásárlóknak és vendégeknek. Kérd meg őket, hogy osszák meg a hírt Facebookon az ismerőseikkel is.
“Kedves Melinda! Ugorj be hozzánk, és kóstold meg új vegán szendvicsünket. Ha Facebook oldalunkon ismerőseiddel is megosztod, vendégünk vagy egy latte-ra.”

Törzsvendégek, régi páciensek,
vevők mozgósítása

Octopus ügyfélkapcsolat

Kreatív értékesítés-támogatás

Az okosSms-ek, chatbot-üzenetek megnyitási aránya 87%.

Ha telefonon már elérted ügyfeledet, a beszélgetés után küldd el neki SmartSMS-ben az ajánlat oldalára irányító hivatkozást. Címzettje a megnyitás után a linkre kattintva máris tovább nézelődhet.
“Kedves [név], örülünk, hogy telefonos wellness ajánlatunk felkeltette érdeklődésedet. A további részletekért kattints a traveltime.hu/lastminute oldalra.”

Ügyfélelégedettség-mérés

Kérj visszajelzést termékeiről vagy szolgáltatásairól SmartSMS-ben

A linkkel vásárlóidat és ügyfeleidet egy egyszerű kérdőívet tartalmazó weboldalra vezetheted, vagy egyenesen az SMS-ben kérdezheted meg véleményüket.
“Oszd meg véleményedet szolgáltatásunkról. Szeretnénk, ha azt kapnád, amit elvársz.”

Akciós ajánlatok küldése

Építs telefonos adatbázist is

Sok esetben már eleve megkapod a telefonszámát az ügyfélnek. Ha mégsem, itt az ideje begyűjteni! A legjobb ajánlataidat pedig küldd SMS-ben – mondjuk egy kuponkódot, a születésnapján. Bennsőséges, akár a kapcsolat, amit szeretnél kialakítani.

Emlékeztető küldése, időpont megerősítése

A törődés exkluzív

Ha okosSMS-ben küldesz emlékeztetőt, olyan részleteket is megoszthatsz, amik 160 karakterben egyébként nem férnének el: címet, időpontot, térképet vagy éppen a találkozó részleteit.
“Várjuk rendelésünkön szerdán, 14.00 órakor. Kérjük, kattintson az egeszsegpont.hu/ugyfel linkre, és olvassa el, milyen leleteket kell magával hoznia.”

Törzsvendégek, régi páciensek,
vevők mozgósítása

Kommunikálj

Küldj értesítést új termékeidről, szolgáltatásaidról a korábban már regisztrált vásárlóknak és vendégeknek. Kérd meg őket, hogy osszák meg a hírt Facebookon az ismerőseikkel is.
“Kedves Melinda! Ugorj be hozzánk, és kóstold meg új vegán szendvicsünket. Ha Facebook oldalunkon ismerőseiddel is megosztod, vendégünk vagy egy latte-ra.”

Mitől egyedi a rendszer?

A különböző marketingcsatornák összehangolása eddig bonyolult feladat volt az ügyfélszolgálatnak, a call centernek, vagy a desktopos kollégáknak. Az Octopussal egy-egy kampányon belül keverve is tudjuk használni a különböző elérési formákat, de akár önálló megoldásként is alkalmazhatók.

  • Ki- és bejövő hívások várakozás nélkül
  • Tömeges és időzített SMS vagy emailküldés
  • Ügyfélinterakcióhoz kötött emailek (triggerek)
  • Videóhívás akár hitelek, biztosítási termékek értékesítéséhez

OCTOPUS okosrendszer

az ügyfélélmény új generációja, azonnali személyes törődés

Kiskereskedelmi
vállalkozásoknak
Éttermeknek és vendéglátóhelyeknek
Csomagszállító
és futárcégeknek
Bolt- és
üzletláncoknak

Webáruházaknak és webshopoknak

Pénzügyi, biztosítási és befektetési tanácsadóknak
A szolgáltatási szektor más szereplőinek
Követeléskezelő és behajtó cégeknek
Magánklinikáknak, orvosi és fogorvosi rendelőknek
Hoteleknek, panzióknak, utazási irodáknak

Nyomonkövetés és elégedettségmérés

A kampány az SMS kiküldésével nem ér véget, hiszen azt is szeretnéd tudni, hogy a címzett eljutott-e a link mögötti oldalra. Az OctopusSMS-hez online kérdőívszerkesztő szolgáltatást is rendelhetsz, hogy gyorsan, egyszerűen kérhesd ki ügyfeleid véleményét. Az itt kapott értékeléseket részletes riportokban, könnyen áttekinthető grafikonokon tudod elemezni.

Az Octopus szolgáltatás minden folyamata tökéletesen áttekinthető, és garantáljuk a transzparens működést minden felületünkön. Mind a folyamatok megtervezésébe, mind pedig a gyakorlatban való működésébe betekintést kapsz.
A hívásokat rögzítjük, a beszélgetésekbe, mint megrendelőnk, bármikor belehallgathatsz. A felvételek később pillanatok alatt visszakereshetők.
– 100% hangrögzítés
– operátori tevékenységek részletes naplózása
– optimalizálás, teljesítményjavítás, hibák gyors kiszűrése

tartsd kézben a folyamatokat

Kontroll és minőség­ellenőrzés minden szinten

Összetett riportok egyszerűen, átláthatóan

A rendszer minden adatot rögzít, elemez és valós idejű statisztikákon mutatja meg. Egy élő, működő folyamatot tudsz kontrollálni. Hiteles és friss adatokból nyerhetsz információkat. Sikeresen működtetjük a rendszert az igényeid, céljaid, elvárásaid mentén, hogy neked csak a lényegre kelljen koncentrálni.
Az Octopus a riportokat letisztult grafikonokban összegezi. A kimutatásokat egyetlen kattintással e-mailben is továbbítjuk.

A beszélgetések titkosított adatkapcsolat mellett zajlanak, a hangfájlokat és az ügyféladatokat a legszigorúbb technológiai protokollok szerint tároljuk. Felhős infrastruktúránk eszközei egymástól elkülönítve, a három legbiztonságosabb szerverparkban helyezkednek el, az adatállomány egyszerre több helyről is elérhető. 

  • Georedundáns védelem a fizikai eszközhibákkal és hálózati kimaradásokkal szemben
  • Titkosított adattárolás
  • Több szintű jogosultsági rendszer és autentikáció
  • Adatvédelmi naplózás lehetősége


Az Octopus nagyvállalati szintű védelmi eljárásokkal működik. Ügyfeleink adatait a GDPR előírásai szerint kezeljük.

Adatvédelem és biztonság

Kapcsolat

1036 Budapest, Lajos utca 74-76.